Google AdWords
oglašavanje


Što je Google AdWords i kako funkcionira?

Google AdWords je Google-ova usluga oglašavanja koja omogućuje da na stranicu rezultata tražilice (SERP) postavite rezultate pretraživanja za svoju web stranicu plaćajući za njih.

Takvi plaćeni oglasi prikazuju se na vrhu rezultata pretrage ili sa strane i sve više i više izgledaju poput organskih rezultata. Google ih trenutno označava sa malom zelenom oznakom "Ad".

google-adwords-oglasavanje
Oni koji već imaju web stranice vjerojatno su se susreli sa pojmom SEO optimizacije (Search Engine Optimization) koja služi poboljšanju pozicije web stranice na tražilicama.

SEO optimizacija je nužna da bi se web stranica rangirala u SERP-u i obično se odrađuje odmah nakon završetka izrade web stranice kako bi otpočeo proces indeksiranja od strane pretraživača, te da bi otpočeo ranking (takozvani organski ranking).

Kako Google stalno mijenja parametre (algoritme) na temelju kojih se neka stranica rangira, potrebno je stalno pratiti i prilagođavati web stranicu tim parametrima kako bi ona ostala visoko u rezultatima tražilice (SERP-u).

Više na poveznici: SEO optimizacija: Najbolje SEO tehnike i kako se visoko pozicionirati?

Ponekad „organski“ proces rankinga ne daje prve pozicije prema željenim ključnim riječima (radi nekvalitetne SEO, velike konkurencije ili je potrebno čekati da se nova web stranica indexira), a čak i ako je Vaša web stranica i vrlo dobro SEO optimizirana – za prve pozicije često više ni to nije dovoljno. U tom slučaju koristimo usluge Google AdWords-a tj. plaćamo oglase da bi se prikazali na vrhu rezultata pretrage.

Posebna ponuda
15% popusta za prvih 5 klijenata!
10% popusta za slijedećih 5 klijenata!

***Akcija traje do isteka broja paketa ili do 30. studenog 2018.

Jeste li znali?

Kod plaćenog pretraživanja tvrtke u prosjeku ostvaruju 2$ prihoda na svaki 1$ potrošen na AdWords-ima.

Kako Google stalno nadograđuje i mijenja svoj algoritam, pokušavajući dati prednost ažurnijim stranicama sa značajnijim sadržajem – tako Vam se može desiti da iako ste do jučer ulagali u SEO optimizaciju odjednom ona više ne donosi zadovoljavjuće rezultate.

Jedan od parametara iz 2017. je da pretraga rezultata radi na geolokaciji, tj. ako pretražujete istu ključnu riječ u Zagrebu, Puli ili Dubrovniku možete dobiti sasvim različite rezultate pretrage.

Ulaganje u SEO optimizaciju je svakako potrebno no ostaje činjenica da će Google razvojem algoritma i dalje otežavati poredak, te prisiljavati na konstantno ulaganje u SEO optimizaciju i kvalitetan sadržaj web stranice. Na kraju svakog napora rezultat je ipak neizvjestan i često je potrebno dugo i strpljivo čekati nakon svake promjene na web stranici – ne bi li vidjeli poboljšanje u rankingu.

Primjera radi: Imate li tek novo izrađenu web stranicu , trebat će joj minimalno 3-6 mjeseci da bi dobila neki rejting na pretraživačima. Ukoliko se poslovanje tvrtke bazira isključivo na publici koja dolazi do Vaše djelatnosti putem rezultata pretrage na Internet pretraživačima biti će potrebno uložiti sav napor i koristiti sva dostupna sredstva kako bi tvrtka ostvarila prve pozicije i konačno promet i prodaju.

Ukoliko želite povećati prodaju Vaših proizvoda i usluga na internetu i doprijeti do većeg broja korisnika – kod nas zatražite izradu marketinškog plana i ostvarite bolje rezultate prodaje!

Kako funkcionira Google AdWords oglašavanje?

Za Vas možemo kreirati najbolju strategiju Google AdWords oglašavanja s obzirom na djelatnost te usluge i proizvode koje nudite. Na primjer, proizvodi iz web shopa oglašavati će se drugačije od usluga pojedine tvrtke. Za svakog pojedinca i tvrtku oglašavanje je drugačije!

Ukratko proces raspisivanja kampanje oglašavanja sastoji se od identificiranja interesne skupine, istraživanja konkurencije, sastavljanja ključnih riječi, sastavljanja oglasa, praćenja kampanje, prilagodbe i podešavanja oglasa s obzirom na interes, optimiziranja kampanje…

Odmah po raspisivanju kampanje Vaš oglas pojaviti će se na početnoj stranici. Sam prikaz se ne naplaćuje, već samo konkretan klik od strane stvarnog kupca koji vodi do Vaše stranice.


google-adwords-oglašavanje

Prednosti AdWords oglašavanja

- plaćanje oglasa prema konkretnom kliku (sam prikaz oglasa se ne naplaćuje)
- neograničeno kreiranje ključnih riječi i oglasa
- prikaz oglasa može se ciljati i na portalima koji surađuju sa Google-om npr. net.hr, index.hr i sl.
- kreiranje oglasa na različitim jezicima i ciljanje točno određene lokacije (npr. oglašavanje samo u Austriji ili Londonu)
- sami određujete iznos buđeta koji želite trošiti

Cjenik Google AdWords oglašavanja

Otvaranje Google AdWords računa i izrada nove Google AdWords oglašivačke kampanje*:

od 1200,00 Kn (nismo u sustavu PDV-a) ili 20% budžeta
*cijena se može uvećati s obzirom na broj ključnih riječi i zahtjevnost (uključeno do 10 glavnih grupa ili 50 ključnih riječi)

Mjesečno vođenje Google AdWords kampanja**:

od 750,00 kn ili 20% budžeta (nismo u sustavu PDV-a)

Revizija postojeće Google AdWords kampanje:

od 1200,00 Kn (nismo u sustavu PDV-a)

Manipulativni trošak – PDV za usluge primljene iz EU ili trećih zemalja

25% budžeta
PDV se ne obračunava na uslugu (jer nismo u sustavu PDV-a) ali se obračunava na budžet kao manipulativni trošak kojeg plaćamo prema izlaznoj fakturi za Google AdWords

Posebna ponuda
15% popusta za prvih 5 klijenata!
10% popusta za slijedećih 5 klijenata!

***Akcija traje do isteka broja paketa ili do 30. studenog 2018.

Krenite danas!

Vodimo Vas na vrh rezultata pretrage! Ostvarite prodaju danas!