GRAFIČKI DIZAJN
Vizualni identitet tvrtke - zašto je toliko važan?
Iz mase raznih konkurentskih proizvoda potrebno se izdvojiti - istaknuti ono po čemu smo drugačiji i bolji. Prepoznatljivost je ključ. Dopustite da ispričamo Vašu priču!
Elementi vizualnog identiteta i kako ga kreiramo
Osmišljavanju Vašeg vizualnog identiteta pristupamo kao cjelini. Pri tome vodimo brigu o odabiru prikladnih zaštitnih (karakterističnih) boja, o izradi logotipa i zaštitnog znaka, osmišljavanje i dizajnu maskote za Vašu tvrtku ili proizvod.
Ne zaboravljamo na izgled službenih dokumenata (izgled dopisa, fax-poruka, mail-poruka, faktura, ponuda, narudžbenica, radnih naloga i sl.) koje dizajniramo uz primjenu elemenata vizualnog identiteta, brinemo o izradi upečatljivih vizitki (posjetnica), stvaramo dopadljive, funkcionalne i visoko pozicionirane web stranice...
Prenosimo ideje i vrijednosti Vaše tvrtke. Kreiramo jedinstveni vizualni identitet za Vaš proizvod ili uslugu. Kreiranjem logotipa i drugih vizualnih elemenata postiže se prepoznatljivost u tržišnoj komunikaciji.
Vizualni identitet se gradi kontinuirano počevši od osnovnih elemenata (naziv tvrtke, zaštitni znak, logotip, boje, tipografija) i po potrebi se širi na sve oblike tržišne komunikacije.
Aplikacije vizualnog identiteta - Što sve možemo za Vas kreirati?
Primarna sredstva komunikacije (omotnica, pečat, posjetnica, poslovna mapa, diploma, pozivnica, iskaznica, ulaznica, dopisnica…)Sekundarna sredstva komunikacije (oglas, plakat, brošura, zastava, stolna zastavica, natpis na vozilu…)
Medijska sredstva komunikacije (oglas, plakat, prospekt, letak, displej, vrećica, naljepnica, godišnje izvješće, rokovnik, kalendar, olovka, kapa, majica, upaljač, šalica…)
Ambalažu proizvoda (identitet grupe proizvoda, kolekcije, transportne ambalaže, etikete, privjesnice, naljepnice…)
Publikacije (časopis, novine, knjige…)
Signalistiku (smjerokazi, znakovi i obavijesti)
Uniforme
Osmišljavanje štandova